روز اول:عکس از خودم که چه باورتون بشه چه نه من اصلا تو گوشیم ندارم😂

ولی فکت...

1-آدم بشدت بد غذاییم

2-اینجوری نیستم که به بقیه محل ندم،چرا باهم در حد یه گفت و گو دوستیم ولی دوست صمیمی که همه چیزمو بهش بگم ندارم...

3-میتونم به جرئت بگم بهترین دوستام،دوستای بیانیمن

4-هیچوقت حال ندارم و همیشه خدا خوابمXD

5-هنوز نمیدونم چرا وب شخصی زدم😂

6-فعالیت کردن تو وبا برام آرامش بخشه

7-اوتاکوعم

8-فیلم زیاد دیدم،کتاب زیاد خوندم و‌...

9-هنوز ناراحتم که جفری دامر(یه قاتل سریالیه)مُرد

10-برای اینجا خیلی فکرا دارم ولی هنوز شک دارم...

11-نویسنده های مورد علاقم دارن شان،ار ال استاین و نیک آرنولدن

12-به ویدیو های ترسناک و جنایی وحشتناک علاقه دارم

13-شاید باورتون نشه ولی از مردن نمیترسم😂

14-این بنظر خودم خیلی جالبه،من با جیمین کلسی دقیقا تو یک روز و یک ماه و یکسال بدنیا اومدم😂

15-خیلی برام عجیبه چطور اینهمه فکت نوشتم😐😂

روز دوم:معنی خاصی پشتش نیستXD

سیاره کیوت من(•ө•)♡

روز سوم:در حال حاضر هیچی جز ماهی قرمز عیدمون ندارم☠️

ولییییی بزودی قراره یدونه از اینا داشته باشم

هعی....*_*

روز چهارم:من خییییلی انگشتامو میشکنم😕

خیلی سعی کردم این عادتمو کنار بزارم ولی همش شکست میخورم🥲

روز پنجم:آخرین جایی که رفتم...؟عکس کلی ازش ندارم ولی یه دونه کوچولو دارم،دیگه خودتون حدس بزنین کجاست😂

روز ششم:انمیکس....چون خودشون خواستن:'>

روز هفتم:باید عکس همه آیدلا کیپاپو بزارم...؟

روز هشتم:میخوام آرشیو همه وبامو کامل کنم و امتحان گریممو گند نزنم😭🤦🏻‍♀️

روز نهم:امتحان تعوری گریممو با نمره 70 قبول شدم⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

روز دهم:خببب خیلی زیادن ولی چند تایی رو بیشتر گوش میدم ران بی تی اس،درانک دیزد و بیلی پوکو انهایپن و مینیاک و سیرک اسکیز و کلا اهنگای ایتزی و انمیکس😂

روز یازدهم:ندارم تو گوشیمXD

روز دوازدهم:خب من نزدیک یسال تو ویسگون یه پیج داشتم که هزارو خورده‌ای فالوور داشت بعد یروز فیلی شد و منم تازه با وبلاگ های بیان آشنا شده بودم و یه اکانت تو بیان زدم بعد ادمین وب آرمی لند(نمیدونم چندتاتون یادتونه)یه پست گذاشت که ادمین میخواست و...منم از همون موقع فهمیدم علاقه خاصی به گردوندن وب دارم😂

یه چند وقتی اونجا بودم تا ادش گفت دیگه نمیخواد استیجا رو بزنه و من نمیتونم کاری بکنم...واسه همین تصمیم گرفتم خودم یه وب بزنم که اولین وبم دریم کچر بود که منو سارینا ادمین وب کیپاپ پرشین لیریک بود(اینم نمیدونم چندتاتون یادتونه :'>)

روز سیزدهم:اصلا ارزش نداره براش نامه بنویسم فقط میخوام بهش یه جمله بگم "ازت بدم میاد،فاک یو بچ" ​​​​​​

پ‌ن:البته اون اینو نمیبینهXD

روز چهاردهم:خیلی به عکس اصرار داره⁦ಠಿ⁠_⁠ಠ⁩

روز پونزدهم: اولی سو هات بلک پینک-دومی د فیلز توایس-سومی ران بی تی اس-چهارمی شات داون کلسی-پنجمی پلی‌گراند گاهیون دریم کچر-شیمشمی Blessed-Cursed انهایپن-هفتمی دونت ریکال کارد-هشتمی بک دُر اسکیز-نهمی ریلی بلک پینک و دهمی پاپ نایون توایس

روز شونزدهم:بازم عکس....

روز هفدهم:همممممم تا حالا بهش فکر نکرده بودم....ولی....فلیکس؟چون میخوام بدونم زندگی با هفتا پسر خوشتیپ چه حسی دارهXD

روز هجدهم:امسال مثل آدم انتخاب رشته کنم و.....فعلا همین:/

روز نوزدهم:جدید ترین لقبی که گرفتم اسپیدرمن عه که دوستم بهم داده....اونم از واژه استریپر میاد...البته شوخی میکنه هااااااا🤣

روز بیستم:واقعا نمیدونم💔

روز بیست و یکم:چجوری عکس همه خوراکی های دنیا رو گیر بیارم؟

روز بیست و دوم:میزان تفاوت اخلاقم تو گشنگی و سیری؟

روز بیست و سوم:مای دریم،مانی...

روز بیست و چهارم:در حال حاضر پسری که کل دنیا را رکاب زد و من بامزه تر بود فقط هست

روز بیست و پنجم:گوشیم و شارژرم😂

روز بیست و ششم:دوستای مجازیم خوبن~

دوستای غیر مجازیم مضخرفن~

روز بیست و هفتم:همینجوری عشقی

روز بیست و هشتم:عکس نداااارم(عکس بدردبخور ندارم😂)

روز بیست و نهم:واقعا به هیچکس نباید اعتماد کرد

روز سی‌ام:Love Letters آرمیا گاده

دو رکعت نماز شکر به جا بیارین بالاخره تمومش کردم🤲